Ny design:D gillar!!!

Gillar min nya design :D Tack Granis!!!=D=D=D

Nu får ja bli en bättre bloggare! i sommras bestod största delen av mitt liv av jobb.. Nu består det av betydligt roligare saker =) o därav roligare saker att skriva om! Arbetsterapeut programmet tror ja är helrätt för mig :D även om pluggandet går rätt trögt nu... Men jag kommer nog in i det snart =)

Emma Wahlberg Karlsson , arbetsterapeut:D Hur bra låter inte det?!
Nu ska jag fixa kaffe och fortsätta.. det får bli min dag. Jag satsar på o ta lunch paus vid 14.

Nu när jag pluggar distans får ja utforma mina dagar lite som jag vill=) Vilket känns både skönt men svårt..
Men min nya rutin från o med i morrn på vardagar ska iaf bli:

* Befinna mig i flemingsbers station 8 och träna! Några dagar i veckan eftersom jag köpte gymkort där igår =)

* Plugga från typ 9-12 i Södertörnsbibliotek. Därefter start med pluggandet från 13-16 eller 17.

Tror det kan bli rätt bra.. om jag nu lyckas följa detta "schema".

Tillbaka till projeket var det ja =) Pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad utför en arbetsterapeut?

2010-09-07 @ 14:59:53
Postat av: Emma svar

Arbetsterapeuten är något av en "coach" som motiverar och uppmuntrar individer att se nya möjligheter och utmaningar i livet.



Målet med arbetsterapi är att människor som drabbas av sjukdom eller skada ska kunna leva det liv som de önskar leva, samt att förebygga att skador och sjukdomar uppstår.



Som arbetsterapeut arbetar du rehabiliterande med människor. Arbetsterapeuten arbetar med individer i alla åldrar som genom skada eller sjukdom har fått sin fysiska eller psykiska förmåga förändrad och behöver stöd i att återskapa sin vardag.



Arbetsterapeuter arbetar även med förebyggande åtgärder för att förhindra att skador eller sjukdom uppstår



(kopierade från en sida en förklaring ) för att ge den bästa förklaring =D

2010-09-07 @ 16:38:13
Postat av: Anonym

Låter som ett bra val! Tack för svaret

2010-09-07 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0