My home

Åå så var man hemma igen...
Datorn dog ju i princip när ja verkligen hade kommit igång med projeketet...! min karma är inte på min sida idag, iof va den inte det igår heller...

Nackdelen med att vara hemma nu! är att ja kommer på tuuusen grejer att göra istället för att skriva. Skulle gärna vilja visa bilder på hur jag bor =) Tycker ja fått det så fint!! 
Jag gillar  som säkert fler av mina vänner vet rosa köksprylar o badrumsgrejer, medans mitt "stora" rum har mer neutrala färger som svart o vitt o lila små detaljer så som lampa & ljus. Jag vet inte om det är en period ja hamnat i bara, men rosa köksprylar och badrumsgrejer har nu blivit något ja köper på mig ofta! Meen måste erkänna att det faktiskt blev både mysigt o fint! Älskar numera att gå in i mitt kök o badrum hahaha. Tyväääär avskyr ju min pojkvän denna "period" :P Meen så länge vi inte bor ihop än så är det lungt :D måste passa på så länge ja bor själv :P

Ska plugga vidare i någon timme, o sen se till att städa o ta bilder o lägga ut på bloggen !=D  




Har någon sätt dessa grejer någonstans?? Dessa grejer ligger på min " vill ha " lista=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cheezzuss! Nope dom grejjorna har jag ej sett i dom färger som visas på bilden, överväg om din pojkvän kanske har en poäng i alla fall :P

2010-09-08 @ 14:23:01
Postat av: Svar

hahaha men det låter värre än vad det är :D får visa bild senare bara för att bevisa vad ja menar ;)

Jag lovar att du kommer gilla det du med! =P

2010-09-08 @ 14:25:32
URL: http://omemmawk.blogg.se/
Postat av: issa

men lilla stumpis. jag vet ju vart dom där sakerna f inns :D åhlens:)

2010-09-17 @ 07:22:05
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0