En hel drös med plugg och ingen praktikplats...!

Har suttit sen 8 i morse med skolarbete, eller först föreläsning från 8-11. Det var faktiskt lite skönt o kunna vakna upp hos Hannes, inse att föreläsningen börjar om 10 min, på min mjukisbyxor--> fixa kaffe---> sätta på datorn, --->logga in på ltu--> o föreläsningen är igång =D 
Även om jag faktiskt skulle föredrar föreläsningar i skolan så uppskattar man dem morrnar då man först ser att det regnar ute, klockan endast är 8, o man slipper fixa sig o gå ut i kylan!=D

Meen i morrn blir det nya tag! Som inte innebär att ja kommer sitta hemma. 
Blir nog gym o sen sitta i Södertörns bibliotek med min rosa mini dator hela dagen!=D Jag pluggar alltid bättre när ja inte befinner mig på hemmaplan, fast det har ja nog nämnt förut :P

Lite problem med praktikplats!:S ska ha praktik 2 dagar , valfri vecka fram till vecka 39. Vilket innebär att ja måste ut på praktik antingen denna vecka eller nästa.. Idag fick ja iaf tag på en arbetsterapeut o hon skulle höra av sig i morrn om ja kunde få följa med någon under 2 dagar. Om inte..?! då undrar ja om ja ens får godkänt på delmomentent?:S De får lösa sig på något sätt..

Nu ska jag återgå till skolarbetet! vill inte gå o lägga mig för än ja känner att ja gjort de ja hade hoppats på att ja hade gjort igår=P Puss^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0