myskväll för mig själv

Hade nyss föreläsning, en bra föreläsning! gillar när man avslutar föreläsningen med känslan " okeey , nu känns saker o ting lite mer klarare" =) Kanske det som är syftet med alla föreläsningar :p men ibland blir tankarna bara ännu mer flummiga efter en lektion.

Idag blir det ingen träning, måste vila kroppen, fast man vet aldrig ja kanske ångrar mig senare;P
Jag ska faktiskt ägna min fredag åt en myskväll för mig själv:D Bara vara hemma och sova ut i morrn. Försöka plugga lite.. eftersom det känns lite som att ja ligger efter. Men det känns bra med en lugn kväll :P fast ja har ändå en känsla av att ja kommer vilja klättra på väggarna om några timmar haha.

Jag tänkte ta mig ut på en liten promenad nu, sen fixa nått att äta med andra ord en burk tonfisk för det är typ det enda som är ätbart hemmaxD för att sedan fixa några smågrejer för ett grupparbete.

Kl 13 äre möte med min grupp för att sammanställe några saker vi gjort och fixa en powerpoint.

Ha det bra kära vänner, gubbar, gummor, ung och bebis! Nu måste ja ta mig upp från min uuuber sköna säng :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0