Söndagen lider mot sitt slut

O här sitter ja, proppmätt, trött, och ingen plugg motivation...

I morrn drar ja igång med träningen igen. Att träna på måndagar är nästan det bästa som finns! =) känns så skönt att springa av sig helgens alla godsaker och känna sig lite nyttig istället. Det blir nog träning vid 7,30 i morrn eftersom ja måste vara hemma till tio för att sen ha ett gruppmöte med min grupp 10,30...

Den är veckan äre fokus på skolarbete som gäller! Hemtentan ska vara klar i slutet av nästa vecka...:
Därför måste ja nog säga hejdå till spotify och facebook =P iaf under dagarna:P

I morgon ska jag även satsa på att köra intervaller på trampmaskin i 20 min istället för 15. Jag kommer vara gott som död då..:P Men fan va underbart det kommer kännas efter=D Det gäller bara o lära sig äta lite nyttigare så kommer det här bli suuveränt!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0