Snöööö

Jag hade ingen ro att plugga igår.., kände mig deppig hela dagen så fort ja blev själv=/
Desto gladare kände ja mig när ja vaknade :D
De va SNÖÖÖ!! egentligen borde ja va heldepppig men vafan! lite mysigt kan man inte förneka att de är =)

Ljuset av all snö lyser upp hela min lägenhet o ja har legat i sängen med kaffe hela morgonen och myst och lyssnat på musik!

Desto mindre kul kommer det bli i natt när ja ska ta mig hem från stan. Men de roligara är att det ska festas ikväll!!! =D

Nu blire att leta fram kläder o hoppa in i duchen o sen plugga!!!

Trevlig fredag!=)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! :)

2010-10-22 @ 11:43:03
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0