Plugg hos Hannes

Dagen har ju gått i raket fart!:O Höll på med skolarbete till 13,30 sen åkte ja iväg till Lidel o handlade lite i Tumba. Skulle absolut inte ha något onyttigt ikväll, men va skådar ögat!! Naturgodis för 7.90 KR!!! ja blev fångad o köpte mig en påse för 29 kr, DamN!!=-D hahaha.

Nu ska jag dra mig iväg till Hannes, som är med sina vänner ikväll och därför inte hemma. Jag pluggar nog bättre hos honom, vart som helst men inte hemma =) ska nog passa på o använda hans internet för lite bella&Tyra show också;D Mitt internet hemma är ju så segt..





Trevlig Fredags kväll! Ja antar att ja kommer att skriva ett helt totalt onödigt, o ontressant inlägg igen någon gång under kvällen, precis som det här:D Endast förvarnar haha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0