om 3 veckor

Sitter på södertörn idag igen me Lovisa o hennes klasskompis =) Sitter o dricker någon dryck ja köpte på gymmet, ska tydligen vara bra, o så ska man bli pigg sägs det:P Men om det stämmer vet ja inte :p

Det va riktigt jobbigt o ta sig upp i morse.. Men upp kom ja, åkte iväg o tränade med Lovisa o DamN va duuktiga vi var:D Sprang 20 minuter ( inte så bra i Know) men va så jäkla trött, men sen kom vi fram till att vi inte får ge upp när vi väl tagit oss dit så vi körde bålprogrammet.

Det är svårt o förklara va det är men det är massa jobbiga övningar man gör på en matta som tränar både mage, ben o ryg =) Kan ju säga att det va sjukt jäkla jobbigt efter 1 omgång!

Men mitt mål med träningen är att under 3 veckor klara:

* bålprogrammet 2 gånger på raken och lycklas springa 45 min, just nu dör ja väl efter 30 minuter.
Detta inkluderar att vi måste träna nästan varje dag för att lyckas! men det gör mig inget =) För ja pluggar så mkt bättre efteråt! =)

Jag och Lovisa ska peppa varandra och det känns toppen! :D Ja måste fixa det helt enkelt!

Nu ska jag påbörja pluggandet! Puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad duktig du är!!!!!!! :D

2010-10-14 @ 12:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0