Occupational Therapy

Ja o Nathalie Älskar våran tjocka engelska bok : Occupational Therapy!! Den är ju så himla bra o lättläst! Säkert läst om den minst 3-4 ggr!! :O


Nathalie: jaa men det behöver du kasnke,, slippa tänka på plugget :P:P eller ska du ta den tjocka boken med dig på kryssningen?;) hahah

Ja: hahah klart ja tar boken med mig :D:D sätta mig o plugga lite ikväll på båten såååklart ;);) Lie occupation therapy sådär en fredagskväll på birka paradise slår ju aldrig fel=D

Nathalie: hahhahaha perfekt den boken är ju så himla bra ;);)

Ja: hahahha ååh har du läst chapter 4 och 21 ?! dem kapitlerna är mina favorit delar , så sjukt bra!!! :O:O

Nathalie :hahahhaha :P:P jag har faktikst läst dem kapitelerna typ 203 ggr!! Jag kan varje ord utantill ;);)

Ja: Vi måste fan va dem mest ambitösa i klassen! xD


 Because And we love you!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahaha :D

2010-10-08 @ 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0