Min plattång =D

Miiin plattång har kommit ! =D En både glad o sad Emma har ni här!!

Det positiva idag är:
*Min plattång har kommit!!

Det negativa:
*Jag börjar känna mig små förskyld

*Jag behöver skriva tenta på en fredag..

*Jag orkar inte ta mig ner till affären igen o hämta min plattång=( Eftersom ja precis hade varit där då ja fick sms om att den kunde hämtas ut..

*O ja mår illa av nudlarna ja proppat i mig

*Ja glömde köpa en redbull i affären

Vilka ilandsproblem =P De är tur att inga afrika barn läser det här iaf !=)


 
Haha här hade ja kunnat säga " ja ser ljuset Jonathan , ja ser ljuuuset!!! "



Kommentarer
Postat av: Nathalie

HAhahahhahahahahahahhahaha! :D

2010-10-29 @ 16:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0