Jag är så bra på o blogga vid tenta veckor?!

Frågan är då varför?!! Åååh kommer ångra mig snart.
Meen de ja håller på med just nu är så sjukt jäkla trist, mest för att ALLT står på engelska. Jag kan inte engelska. Jag tycker inte om engelska just för att de är svårt. Tror ni man kan klaga? hehe.

Sitter just nu o dricker redbull. Är hungrig men ja orkar inte göra mat. Därför dricker ja redbull. Redbull ska vara bra när man pluggar har ja hört. Jag kör på det påståendet även om ja inte riktigt tror på det :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Google translate :P fast tror inte dom lämnar garanti på korrekta översättningar :D

2010-10-26 @ 19:18:18
Postat av: Anonym

Förresten hur skulle det där slabbet kunna vara bättre än kaffe i glas? No way miss!

2010-10-26 @ 19:19:17
Postat av: Emma

Kaffe i glad is the shiit ;) Vi alla vet att de är det bästa! ;D Måste ta o göra ett glas nu

2010-10-26 @ 23:18:03
URL: http://omemmawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0