Jag är positiv idag!:D

Fyyfan vilken effektiv morgon!!:D
Det hade juu varit nice o skrivit att ja kommit jätte långt med pluggandet men så är inte fallet.

Det började med att ja vaknade 08,30 och tänkte att Shiiit måste ju gå till bussen om 20 min o handla frukost o mat!
Under dem 20 minuterna hann ja:
* Duscha, tvätta håret
* Klä på mig + ytterkläder
* sminka mig
* föna håret ( någelunda torrt)

För mig är det nog rekord nästan :P Ja var klar 08,50 då gick ja till bussen. Sitter och väntar på bussen och när klockan är typ 08,57 så inser ja att mit sl kort har gått ut!!!

De var bara för mig att gå 3 km till affären. När ja kommit fram till Tullinge centrum så inser ja att klockan bara är 09,20!:D För mig brukar det nog annars ta 30-35 min att gå. Så det var ju rekord de me:p måste ha gått jäkligt fort!=D

Handlade sl kort o var sen rekordsnabb i mataffären, och hann med 09,38 bussen hem och var hemma till 10.

Att både hinna gå till tullinge, handla sl kort o mat och sen åka hem igen , allt inom 1 h är bra gjort när man bor i Riksten kan ja lova!:D

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och äta upp min frukost sen är det effektivitet som gäller!:D Men jag är positiv idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0