I Tumba:D

Lovisa ska flytta ifrån Riksten i helgen :( Min älskade granne!!! Hur ska ja nu klara mig:P min granne liksom! Tur att ja känner beatrice här me , vi får åka o hälsa på våran Lovisa i Tumba istället :P

Vi satt till 16 idag o pluggande, o damN det gick så mkt bättre att plugga i södertörn än hemma. Åkte iväg till Tumba sen och kollade på Lovisas nya lägenhet , o så skulle kontakt o grejer skrivas. Nu har både ja o Lovisa har mkt plugg kvar att göra så nu sitta i hennes lilla lägenhet på golvet, proppmätta efter att vräkt i oss mat (för min del pasta bolognes) o tänkte iaf fortsätta med pluggandet 1 timme till ca =)

Sen blir det film mys med Beatrice hemma :D



En bra dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0