I Sh Bibliotek

Nu sitter ja på Södertörns bibliotek , precis enligt mina nya rutiner, o det känns ganska pretty goood!;D
Pratade nyss med min vän o klasskompis Nathalie!:P Hon brukar ge mig lite motivation till o börja plugga, vet inte varför :P de är bara sån som hon är!=D <3 Väldigt söt!

Nu har ja tillräckligt med lust att påbörja! o det känns bra att sitta i biblioteket än hemma. Heey ja ser fooolk liksom =D Snart kommer Lovisa hit, det tycker ja också om!

MEN! ja har ont i måånga muskler i benen, tror de kallas träningsvärk, ja antar att de ska vara nåttt bra :P trots att de gör ont att gå,  blev 25 min springa idag, ja borde ha orkat mer, men vissa dagar blire så bara. Men 25 min är bättre än inget!

Ja är fortfarande trött iaf, det va varmt o gosigt i sängen i morse.. :(



Folk kollade konstigt på mig när ja tog fram camen, ja undrade varför :P dem kanske inte förstod att ja hade en blogg hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0