Fullt upp!

Ooj har tyvär inte uppdaterat bloggen på några dagar. Har haft full upp med det ena och det andra =)

I lördags var det egentligen inte vilken lördag som helst. Utan mammas 50 års dag! Min Fina fina fina mamma <3

Jag åkte iaf iväg och fira Malin! det var en suuuper bra kväll med mycket prat, mycket dansade, och mycket vin...xD
Vi var på 550 i Södertälje. Det roliga är att alla tappade bort alla. Jag gick några minuter innan det stängde efter att ha dansat en bra stund med människor ja inte kände.

Tog mig kalasfull hem med nattbussen till tullinge och gick sedan 3 KM!!! gaalet, och kanske inte världens bästa smarta ide för en tjej att gå kl 3 på natten , med huvudet fullt av en massa vin o cider. Meeen hem kom ja ju iaf!=D eller snarare hem till Hannes där ja somnade xD

Söndagen va ingen intressant dag. Ni kan ju gissa hur ja mådde^^

Både igår och idag har jag och Lovisa tränat på bra! =D Kört träning kl 8 och suttit i skolan hela dagen. Nu sitter jag dock själv och funderar på att gå hem om 1-2 timmar. Jag har suttit en hel dagen men ändå känns det inte som att ja kommit så långt som ja önskat så det blir en stund till här...

Borde därför avsluta detta inlägg innan med huvud tappar koncentrationen helt på det jag höll på att läsa.



Sitter och läser Engelska vetenskaplia artiklar och försöker förstå vissa begrepp dem beskriver för att sedan också kunna referera till dessa artiklar jag anser vara relevanta för min rapport...Treeevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Läste att du pluggar till arbetsterapeut?! Undrar hur utbldningen är? Är den svår? Mycket att plugga? Är litteraturen svår? Har sökt till AT till våren, men är orolig att jag inte ska klara av det.



/Christine

2010-10-19 @ 19:39:01
Postat av: Svar Christine

Hej!=)



Ja det gör ja ! =) jag är ju bara på första terminen men tycker än så länge att det är jätte kul och intressant!=D dock är det ju en hel del plugg, men det är det nog på nästan alla utbildningar du söker på högskolan=).



Det som jag tycker är mest svårt just nu är att det är ganska mycket litteraturen på engelska... =/ jag är rätt dålig på engelska, så det tar oftast ett tag för mig att förstå kurslitteraturen...



Men jag lovar dig att de är en super rolig utbildning om man är intresserad om allt inom arbetsterapin! Är det distans i Luleå du sökt?



Hoppas du kommer in!=D Tror inte du kommer ångra dig! jag är super nöjd med mitt val. Var på praktik 2 dagar och det var riktigt roligt faktiskt=D // Emma

2010-10-19 @ 21:40:25
URL: http://omemmawk.blogg.se/
Postat av: Christine

Jag har sökt till Lund. Jo det är klart att det är mycket att plugga vad man än ska läsa. Bara man är motiverad och har disciplin ska det nog gå bra. Ja jag har sett att det är mycket engelsk kurslitteratur, men hänvisar dom inte till vilka kapitel man ska läsa? Har också svårt för engelska, men man kommer väl in i det. Bara man förstår sammanhanget. Hur mycket tid lägger du på att plugga? Svara gärna på min mail =)

2010-10-20 @ 16:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0