En braaa kväll! =D

OKey! inte mkt pluggande har blivit gjort idag, däremot blev ja bjuden upp av min granne på kaka hon och några andra tjejer här i Riksten hade bakat!:D Riktigt mysigt! satt och pratade o drack kaffe. Dem andra drog hem till Karolina som bor 2 min ifrån o skulle ladda ner någon film. Tråkigt nog kände ja inte riktigt att ja borde haka på då ja måste packa o göra en uppgift innan ja drar på kryssning i morrn... Synd!
men på Lördag ska jag umgås med två tjejer härifrån :D Kul att äntligen lära känna folk här! :D

Men nu ska jag sätta igång med det ja borde gjort hela dagen o sen packa!=D

Kommentarer
Postat av: Louise Johansson

SV: Hej Emma. :)

De var ett prov med lite ben i kroppen som jag hade.

Vad går du för utbildning då?



Louise

2010-10-07 @ 21:31:52
URL: http://louisejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0