"Du tror du äger jorden som du står på, att allt blir ditt när du har gåått i Land..."

Fan vad ja hade roligt igår! måste bara skriva det=D
Förfest med Lina, sara o några till och Lovisa:D
Vi dansade , sjöng även till flertal Distney(stavas?) låtar, så som " jaaaa kaaan viiissa min vääärld, bortom magiska uunder, oförglömliga stunder om du flyyyger bort med mig, eeen helt nyyy väärld!" =D hahah okey! ni fattar. Men jag har fortfarande låten på hjärnan :p

Utgången skippade vi:D Vi hade så jäkla roligt på förfesten redan så varför dra ut då?  Drog och åt på max sen :P
Sen åkte ja o Lovisa med nattbussen hem. Sen fick ja ju gå själv dem där 3 km hem!! mindre kul men uppfriskande o lite mysigt nu när det är lite snö kvar på marken =)

Nu äre 60 års kalas som väntar! va här vid 14 och skulle hjälpa tillo fixa med allt , men vet inte om ja var till så mkt hjälp eftersom ja var så trött :P Men Hannes syrra köpte en burn till mig så ja tror den börjat kicka in :D sockret alltså! Så är lite mer på G nu o möta 100 andra gäster.

Hoppas ni får en trevlig lördag mee =) Puuusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0