Dear Mum




Två själar möts sjukhuset, rättare sagt på BB avdelningen. Jag läggs upp mot ditt bröst, och jag är en älskad person redan från första stund. 11 år senare Ses vi på ett sjukhus, Men på en avdelning för sjuka personer. Men denna gång är du inte där, din själ var hos änglarna redan. Men de va där, den gången som våra kroppar skildes åt..Och jag fick aldrig vara dig nära igen. Jag minns fortfarande din kalla hand jag höll i, och din kalla kind som jag pussade innan ja sa förväl

Allt jag ville säga är att du fortfarande är saknad Mamma trots att det gått 10 år sedan den dagen.
Din favorit låt spelas just nu från datorns högtalare, den påminder mig om dem sista 5 dagarna vi hade tillsammans.


Kommentarer
Postat av: jessica

emma, fina fina emma<3

önskar ingen den sorg du tvingas leva med!

du är stark, du har blivit en otroligt stark människa. du är fantastisk<3



älskar dig vännen

2010-10-11 @ 20:36:14
Postat av: jessica

emma, fina fina emma<3

önskar ingen den sorg du tvingas leva med!

du är stark, du har blivit en otroligt stark människa. du är fantastisk<3



älskar dig vännen

2010-10-11 @ 20:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0