Chokladtomtar och Idas sommarvisa..:D

Min hjärna börjar smått ge upp nu.. Men ja känner mig trots det ändå inte tillräckligt nöjd för att ge upp än..:/ DamN att det ska vara så sjuukt svår tenta..



Siiista rycket nu! Några begrepp att skriva, börjat på reflektionen nu iaf.. Ja ogillar tenta veckor!! Ja längtar tills nästa kurs börjar..

Sovgott gammla som unga. Jag själv har precis tryckt i min en chockladTomte, min andra för i år! Lovisa och Bea skrattaade åt mig när ja visade att ja köpt en:P Men det ska börjas tidigt!!:D Nu kommer ja nog inte vilja äta fler tomtar för än nästa år:P Skriv ner det!! ;-)

Jag ska ta mig en kopp kaffe nu och fortsätta lyssna på Idas sommarvisa! Na Na na Nu har sommaren kommit för ja har precis tagit bort snön..:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0