Jag har alltid önskat att ja kunde sjunga! :P

Haha konstigt nog är det en dröm jag alltid haft! haha men problemet är! att ja har noll sångröst, fråga bara mina vänner ;) hahah. dem håller för öronen. Ingen tonkänsla alls haha.

När ja var liten ville jag bara med i famefactory!
Jag skulle bli det till varje pris, fast min familj försökte förklara för mig " Emma tyvär men du föddes inte med sångrösten =P ) Meen envis som ja var så sökte ja till en musik skola iaf.

Tror ni ja kom in ?
Det häftigaste ja hade kunnat skriva nu skulle vara ja!!
Meen jag skriver nej! Dem tyckte bland annat inte att ja kunde följa med i musiken, jag sjöng liksom före :P hahah. Vilka minnen!

Från den dagen ja inte kom in så slutade ja försöka att bli en sångare :p Men man ska vara envis! Ja sökte ju iaf musikskolan trots att ingen ja kände var på min sida =P

Men man måste testa sina gränser innan man ger upp! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0