"Tullen i Trosa är så populärt att det inte finns dricka kvar åt alla"

Om gårdagens hemma fest så kan jag säga att Jag hade så jävla kul! :D Dame! Tommys fester är bäst, jag har aldrig haft så kul på någon hemmafest hos någon annan förut, underbart folk, musik, rökmaskin o awsome stämning!

Jag blev nog lite för full :P, ni vet så full att man inte riktigt vet vad det är man dricker. Stod där i köket med en mängd halvfulla spritflaskor o mixade drinkar själv som smakade skit, tappade dricka på golvet, kramade allt o alla, blev helt plötsligt "bästis" med en tjej jag aldrig träffat förut, lovade att jag o min pojkväns x o hennes bästa vän skulle gå ut på Tullen i trosa någon kväll o kasta ut min vän Isa ur hennes bod hahah, o skrattade åt saker jag inte riktigt förstår det roliga i " Tullen i Trosa är så populärt att det inte finns dricka kvar åt alla" hade riktigt kul åt det där =P Jag och hannes drog vid ca 4 eller nått därifrån o sov i hans mammas lägenhet eftersom hon inte var hemma och hon bor 5 min bort så det var perfekt=)

Uuh mådde inge vidare i morse, men det var det värt :D Älskling drog iväg till affären o köpte paj o chocklad åt mig, vi gick hem sen. Fast.. sakta sjävklart jag höll på o somna på vägen. Gick hem till mig sen.

Om gårdagen så var det nog en av dem bästa kvällarna sen gotland!:D Hemma fester är oftast roligare än krogen, det går inte o förneka!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tullen= stå i kö hur länge som helst för att få köpa ölen och när man går därifrån knuffad så manst halva spills ut, kul njaeeee??? Håll fast vid hemmafest eller Tullen på "fel" dagar typ

2010-07-27 @ 14:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0