sommaren 2010 den 17/7, en kväll att börja blogga igen!



Welcome back!

Jag har nog förmodlingen tappat alla mina läsare vid det här laget, o ja förstår dem! för vem vill läsa en blogg som inte har uppdateras på siosådär några månader.

Egentligen har jag mycket att berätta, men ikväll tar jag saker o ting kort=) 

Jag bor fortfarande kvar i min studentlägenhet som jag trivs grymt bra i! Mysig, ligger 3 km i från tullinge o känns perfekt för mig :D

Jag funderar starkt på att hoppa av lärarprogramet, då jag inser att lärare nog inte är något för mig, men mina 30 points har ja iaf klarat=D

Jag har sökt en distanskurs som arbetsterapeut i luleå o kom som 6 reserv, så vi får se vad som händer på skolfronten..=)

Jag är fortfarande tillsammans med min fina pojkvän Hannes, 1 år o ca 5 månader, I am still in love<3

Just nu jobbar jag på Akvarellen, men har hunnit med 1,5 månaders sommarlov med några få jobb pass, och ett helt underbart midsommarfirande på Gotland med en massa människor , mycket dricka och mycket festande och den härliga Gotlands stämmningen! Nu drar jobbet igång ordentligen ända fram till agustie då skolan börjar.

Även om jag just nu mest skriver för mig själv, eftersom jag vet att antal läsare ligger på noll- så känns det bra! Omemmawk.blogg. se är igång igen=D

Nu är det sova som gäller, i morrn är det jobb 4 h och efter det bär med av på bio med älskligen och sedan en middag hos Hannes mamma för att "fira" mig lite. De blir en mysig dag!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad roligt att du har börjat blogga igen de är ju hur underbart som helst ! nu kan jag minsn läsa och mår bra och se att du mår toppen :D

2010-07-17 @ 23:21:28
URL: http://eemmelie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0