Måndag igen :( noo

Jag har noll komma noll sug på o jobba ikväll, uuh vad jag inte vill!
Självklart ringer jobbet också på morgonen o väcker mig och har såklart kollat in när jag är ledig nästa gång. Tordag o fredag är mina heliga dagar men dem vill att jag ska jobba?!
NEJ TACK! jag behöver ha tid med ett socialt liv också . för på lördag kör 11-12 dagars jobb igång så jag behöver mina två dagar att vila och umgås med vänner och Hannes. Lutar åt att det blir bad på tordag eller fredag, fast.. jag tror tyvär inte vädret kommer tycka detsamma.

Nu har jag iaf precis vräckt i mig stor lunch, ska fixa mig nu och sen gå till jobbet och hinna handla lite yougurt eller nått till middag. I morrn börjar jag 7 o kör dubbelpass två dagar. Peengar, allt kommer sättas in på sparkontot igen sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0