Löööööördag och ledig :D

Ååh ni anar inte hur mycket jag sätt fram emot den här lördag:D
Självklart har jag jobbat, men bara till 12,30:D Jag var död i morse, verkligen kaput! O bussen går inte tidigt på helgerna så det var bara att gå till jobbet idag, vilket ja iof borde göra varje dag men det nämner vi inte nu!:P

Åkte till tumba en sväng o handlade dricka, nylonstrumpbyxor o lite yougort o banan. Nu har jag precis kommit ifrån en skön dusch o om några timmar ska jag fixa mig för kvällen :D För på schemat så står det HEMMAFEST:D:D:D Det kommer nog bli galet bra , det brukar det bli på Tommys fester!::D

Visar bild sen på min nyinköpta kjol jag tänkte ha ikväll, just nu orkar ja inte hämta kameran, för jag sitter så bra i sängen just nu =D

Föresten åkte en av mina favoriter tanter in på hs idag =( Jag höll hennes hand, o hon kramade den tillbaka o log när ambulans personalen kom o hämtade henne. Jag hoppas verkligen hon kommer hem igen , hon är en sån söt liten tant som är tok förälskad i banan. Kommer hon hem så ska jag köpa flera kilo bananer till henne!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0