I morrn blir jag "vuxen på Akvarellen"

På jobbet använder sig dem flesta (förutom nya timmisar, och jag:P ) en touch telefon där alla ärenden står. Förut hade alla papper där alla ärenden för dagen stod,  vilket var/är otroligt bekvämt! Då kan man ta sina ärenden lite som man vill, och byta ärenden som man vill. Men det går inte med dem här telefonerna.
På dem måste man starta tiden hos varje brukare man är hos och går man tidigare än beräknad tid så måste man redovisa på datorn vad man gjort istället. Hela telefonen är svår och förstår helt enkelt! Därför har jag unvikt den så länge det bara gått.


Men idag kom min chef på mig:S och ville att jag direkt skulle börja med telefonen.. =( och att det inte blir några fler papper för mig. En personal sa därför till mig idag " i morrn blir du vuxen på Akvarellen Emma" jahap..
Isåfall vill jag inte bli vuxen på Akvarellen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det att bli stor?

2010-08-02 @ 18:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0