Dame!


Min morgon började inte som den bästa!
Vaknade 5, gick upp och duschade och insåg att ja var jäkligt hungrig, kollade kylskåpet som ropade Empty!..
Jahap! var bara o gå mina 3 km till jobbet hungrig.. inte bara det att mitt humör blev sämst, promenaden var också ganska jobbig.. Men som tur var jobbade ja bara från 7-10 En helt meningslös tid egentligen. Handlade frukost och missade precis bussen hem. Gick 3 km hem igen.. Har nu ätit en stor frukost,lunch.. =) mätt och på bra humör igen :D



Kolla brickan:D söstast

Nu väntar jag egentligen bara på att Hannes ska höra av sig, vi hade ju planer att gå på bio idag..

Senare blir det en middag hemma hos älsklings föräldrar =) o idag är det min sista dag som 20 år.. ångest??! uuh.. Jag stannar gärna vid 20. Mitt år som 20 var ett bra år:D Så nej! i morrn kommer det stå på mitt legg att ja är 21 men förutom att det kommer synas på mitt legg så kommer jag vara 20 år i mååånga år till=D

Så inget snack om att ja skulle vara 21 från o med i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0