21 ååååår!

Idag är det den 19 Juli vilket pekar på att ja fyller år idag:D
Dagen har tyvär varit rätt som vanlig pågrund av att jag jobbade från 7-16.. Men bjöd kollegorna på bullar och fick en blomma av en av personalen =) Sen har dagen på jobbet varit rätt lugn så det var en rätt bra jobb idag iaf!:D

Efter jobbet
mötte jag upp Hannes i tullinge centrum och handlade, tog promenad hem och nu ska vi snart fixa middag. Jag firade ju min födelsedag lite grann igår, vilket var en mysig Middag =)
Fick ett sött Linne , o söta örhängen av Älsklings mamma och 1 armband och en halv flaska 50% 1 liters voda av hannes syrran!:D Fick idag present av hannes. Söta hanky panky underkläder och rosa strumpor:D

Nu ska vi eller Bejbii fixa middag, sen blir det nog mys hela kvällen! <3
Jobbar kl 7 i morrn igen.. Men blir ev utgång på lördag! =)

Nu ska jag njuta av kvällen med min pojkvän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0