Studentlägenhet!:D

Sorry att jag inte har uppdaterat på ett tag, jag tänkte först skriva att det inte hänt så mkt efter senast jag skrev. Men idag hände det lite saker=)

1. Jag fick äntligen tid på vårdcentralen i morrn kl 09 =) Skönt o kolla upp mitt blodvärde så kan jag förhoppningsvis bli piggare o mindre yr o illamående sen !:P

2. Jag fick en studentlägenhet idag! 20 kvm ,3200 i månader, omöblerad:P Studentlägeheten ligger i samma område där min fina pojkvän bor, men på en annan gata ca 5 min bort.
Det kommer kännas lite små konstigt att bo så nära varann, men jag tror vi kommer att kunna hålla vårt "space" ändå o inte ses varje dag... Det är ju sånt man kan tänka på. Vi kommer ju kunna sakna varann om vi ser till att inte ses varje dag! Jag tror man vänjer sig att avståndet dock blir¨väldigt nära.
Riksten va egentligen det lättaste stället o få studentlägenhet på. O jag va tvungen o få en innan agustie då jag måste flytta ut från min lägenhet i Tumba. O ni som vet men jag är vet att möjligheten för mig att flytta hem igen inte är likadan som för dem flesta som bott hos sina föräldrar. Det blir liksom inte samma sak när man bott hos en fosterfamilj.  
Sååå! Hade jag känt att möjligheten va helt ok att få i flemingsberg eller någon annanstans så hade jag kanske väntat. Men det är bara i Riksten det verkar bli lediga lägenheter. Men jag är glad =)


Idag har det vart skola o jobb. Tog en mysig o kall promenad till Riksten sen från Tullinge med älskling=)
Blev rätt pigg av det. I morrn är jag ledig så då väntar vårdcentralen o ett bankärende och plugg !

Nu ska jag fixa lite inför lite val till praktiken o sen se film med Bejbii.
Pussss*


Kommentarer
Postat av: jessica

3200 låter dyrt för en studlägenhet! men du va ju tvungen att ha en lägenhet..

min syrras förra etta var på 45 kvm och de va en hyresrätt med badkar och kök, där betalade hon ca 3000/mån..så din lägenhet låter dyr för en studentlägenhet där mandelar det mesta med andra..



men det kommer blibra, är SÅÅÅ glad för din skull:)



kommer ochhälsar på så fort som möjligt!!!!

2010-01-26 @ 14:31:31
Postat av: emma

Aaaw söt du är:D

Ja jag vet:/ men dem i riksten är rätt dyra...

vill du åka till ikea någon dag?:P

2010-01-26 @ 16:34:00
URL: http://omemmawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0