Snart alla böcker fixade=)

Kom hem till älskling för en liten stund sen.
Vart i skolan o köpt två böcker. Fick 2 st för 200 kr:D Vilket jag sparade ca 200 kr på :P
Sen tänkte jag köpa en annan bok som tjejen som jag köpte de andra böckerna av inte hittade :/

I kön nästan precis på väg att betala boken 240 kr så kommer en annan tjej bakom mig o frågar om jag vill köpa hennes istället:D jäkla tur man har! Den får jag köpa för 170 kr, men jag sparar iaf 70 kr på det:P

Nu är det bara 1 bok till som jag behöver införskaffa, eller egentligen 2 men den hoppas jag på att få när jag blir medlem i lärarförbundet :P
O den anda boken ska jag försöka hitta i biblioteket som dagslån, eftersom det bara är 24 sidor man ska läsa i den så känns det onödigt att köpa hela boken =)

Nog om Böcker :D

Jag börjar faktiskt bli små nervös inför i morrn o dem andra dagarna som kommer då jag insåg att vi har en jäkla massa plugg..
Tills tordags ska jag läsa dem där 24 sidorna, " vad är kunskap? "
Och tills fredag ska jag läsa en hel bok på 90 sidor " studieteknik" Den boken kommer vi också disskutera en del om också o jag tror det blir semenarium uppgifter på den.
Såg också att efter nästan varje semenarium så kommer vi även få gruppuppgifter som vi antigen ska redovisa på något sätt till nästa semenarium.. Sen allt läsanade på det. Men jag antar att jag är små nervös nu eftersom jag inte är van vid den här studietakten.
Iof hade jag inte förväntat mig att studietakten skulle vara lugn heller, jag va/är väl förberedd..
Jag måste bara göra mig pepp på att läsa en jäkla massa böcker nu o förstå dem också!..

Är som jag skrev igår ledig idag:D
Hannes tycker jag är dum i huvudet som sitter här o bloggar än att sitta o titta på How I meet you mother med honom:P Hahaha.
Ska nog göra honom lite sällskap nu:P Sen vet jag inte riktigt vad som händer.
Tog en ca 30-35 mins promenad i morse, men tänkte ta en till o gå från riksten till tullinge o handla lite.
Jag har varit lat på träningen på sista tiden, dååååååååååååligt. Jag måste ta tag i det där nu:D hhaa.

pusss*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle kunna börja läsa i dina böcker :) dags att börja om du ska hinna läsa 90 sidor till på fredag :P

2010-01-19 @ 15:25:55
Postat av: jane

Om jag vore du Emma skulle jag börja läsa. Lite bloggande emellan skadar säkert inte, men att ligga lite i förväg skadar ju aldrig. Dessutom blir det oftast stressigt i slutändan ändå:/

Lycka till!:D

2010-01-19 @ 21:20:20
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0