Smaaaarta kommentarer;)

Mkt smarta kommentrarer jag fick i mitt förra inlägg :P
Åkte till affären för några timmar sen, köpte lite osaltade nötter, o äpplen. Tog en ca 35 mins promenad tillbaka till älskling igen, åt middag o satte igång med att läsa om studieteknik som ska vara utläst på fredag :)

Det går helt okey, det osmartaste jag kunde ha gjort va att sätta mig här.. vilket jag gjorde, vilket va rätt osmart sagt av mig just nu eftersom det fattar ni ju nu när ni ser mitt inlägg:P haha.
Men gjorde lite varm chocklad, åt lite nudlar från Hannes tallrik :P o nu efter detta blogginlägg ska jag sätta igång igen =P

Pratade med hon jag ska köpa en bok av i morrn så i morgon kl 12 så är jag ännu en bok rikare o 170 kr fattigare.. Men littraturen kostar. Jag hade inte räknat med så mkt annat :)

Jag och bejbii kom föresten fram till hur mysigt det egentligen är att bara sitta o prata med varandra.
Oftast när vi tex äter middag tillsammans brukar vi alltid sitta vid datorn o se någon serie eller nått samtidigt. Det blir inte så socialt då..
Så idag åt vi middag vid köksbordet, vilket ledde till att vi verkligen hade tid att prata, disskutera saker o spela kort:D Mysigt!! Just middagar är en bra tid att faktiskt skippa datorn, plugg osv o umgås istället =)

Nu ska jag fortsätta med läsandet=) o sen sova! 
Pussssssss*

Kommentarer
Postat av: jane

Bra Emma!

2010-01-20 @ 08:30:14
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: issa

Härligt gumman! och dem jag ska bo hos är så gulliga, så det kommer nog bara gå bra! :)

2010-01-21 @ 21:19:27
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0