Sjukt irriterad!!

PÅ vem?? Tumba vårdcentral.
Det går inte att få kontakt med dem, ringer man så säger dem att dem ska ringa en speciell tid. 1 timme går o dem har fortfarande inte ringt. Man ringer igen o gör samma sak, dem säger en tid dem ringer o timmarna går och dem ringer inte. Man ringer igen o försöker få tag på någon man kan prata med vilket va totalt omöjligt.

Ja! Tumba vårdcentral är värdelös och jag är irriterad och och det känns som att ja skiter att kolla upp det här nu.
Jag är van att va yr, trött o illamående vid det här laget . Så det är lungt. Jag klarar mig ändå. Awww.
Jag har inte tid försånt här, jobbet terrar mig, samtidigt som det är mkt i skolan. Jag vet bara att får jag hjälp med mitt dåliga blodvärde så kommer jag må¨mkt bättre sen!.. och jag kommer ha lättare att koncentrera mig i skolan.

Men nästa vecka är full med skola o jobb. Jag har inte tid helt enkelt :( Stupid!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste ta dig tid. Gå till en annan vårdcentral, det finns hur många som helst. Eller beställ tid på sjukhuset. Du måste kolla upp det, annars kommer det bara bli värre. Och då kommer du inte kunna gå till skolan eller jobba, så det är bäst att göra det nu, annars kan det bli så att du kommer missa jätte mycket i skolan. Ta dig tid till att kolla upp ditt blodvärde :)

2010-01-22 @ 16:45:14
Postat av: Anonym

Håller fullt med föregående skrivare och gör du inte som det står, aa plockar vi fram det gamla hotet om att ta ett snack med Tåmten å heesten

Skämt och sido, var snäll och ta hand om dig

2010-01-22 @ 16:52:11
Postat av: Anonym

har du tagit dig tid och besökt en vårdcentral eller sjukhus?

2010-01-25 @ 09:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0