Om 2 veckor!

Vilken helg! Den har både varit lugn o inte "lugn" hehe.
I fredags ja jag hos Alexandra me emila o en tjej till. En bra fredag! =)

Igår blev det mest en massa åkande.. 
Först åkte jag hem till mig i tumba och hämtade mitt x väska som han ville ha tillbaka.
Skulle sen ha träffat honom i stan men på tåget sa han att han inte skulle hinna i tid så åkte ända till häggvik och mötte hans mamma där, fick tillbaka min gamla dator.

Tror ni jag fick ett tack för att ja åkte ca 40 min nästan ända fram till hans mamma där alex befann sig? 
Knappast!  Och då va det trots allt han som verkligen ville ha tillbaka den där väskan, min dator bryr ja mig inte så mkt om... 
Jag är för snäll helt enkelt..
Det tog mkt tid att åka för att lämna en sak som tog 1 min , sen blev det massa strul med pendel.
Skulle sen ha åkte till Hannes men eftersom Hanes kompis va där så tyckte han att ja kanske kunde sova i tumba istället.
Men eftersom jag i princip har alla mina saker hos hannes, smink, hårborste, dator t ex så fick jag åka dit först för att sen vända och åka tillbaka till tumba. Ja va här 21,30..

Det kändes konstigt att sova här. Och jag gillar det inte!
Det är något obehagligt med den här lägenheten som gör att ja inte vill va här eller sova.. sov nog bara några timmar..
Men om två veckor flyttar ja:D Ni kan inte ana hur mkt jag faktiskt längtar!*
I morgon ska jag få se lägenheten och skriva kontrakt!:D

Dagen har spenderas med att hämta banankartonger från ica, fick dock bara med mig 3 st så packade ner lite i köket och bokhylla.. men det syns knappt.
Sjukt mkt saker man har och ändå har jag rensat massa...
Tänkte ganska snart åka till älskling igen, vilket känns sjukt bra! Jag tkr inte om att va här.. Det känns långt ifrån mitt hem just nu.

Är lite seg på att åka eftersom jag inte vet när hannes kompis åker och jag vill inte direkt vara i vägen.
Tänkte ta mig till tumba o kolla lite iaf, och ev sätta mig på något cafe med en cafe o läsa lite inför semenaiumet i morrn.. Börjar iaf 13:D
Hemtentan närmar sig, vilket faktiskt gör mig ganska nervös:S

Kommentarer
Postat av: jessica

emma du är alldeless för snäll, du ska nog få i dig lite mer elakheter av lilla jessica:D

2010-02-01 @ 19:04:09
Postat av: Anonym

Usch, ta en kurs i elakhet av J, du verkar behöva det

2010-02-07 @ 09:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0