Okey :D Nu börjar jag blogga igen!

Jag har faktiskt varit lite nära att stänga ner det där med bloggandet, men jag tror jag ångrade mig lite i sista sekund. Nu kan jag ju faktiskt skriva om livet som lärarstudent:D

Det har inte hänt så mkt sen jag senast skrev mitt inlägg för sådär 100000 år sedan.
Men jag ger bloggen en ny chans. Eller mitt skrivande en ny chans kanske man ska säga?

Den här bloggen kommer ju nu handla mkt om mitt liv som lärarstudent. Och för engångs skull känner jag att jag iaf har nått att skriva nu.
För i morrn så börjar jag skolan:D
Jag va nästan nära att mista min plats i tordags faktiskt.. Klantig som jag är så missade jag upproppet och inskrivningen. Panik !! Åkte till skolan i fredags, och som tur va så fanns det platser kvar på min utbildning. Så jag kunde skriva in mig, få schema och fota mig. En lättnad när jag gick därifrån sen =)

Idag lånade jag en av mina första studentlittratuerer=) Åkte till skolan idag där bibliotektet har öppet. Fick dock bara tag på en bok då resten va utlånade redan. Antar att det blir att köpa böcker i morgon, o hoppas på att kicki har någon eller fler hemma sen hon gick lärarprogramet. Men den här veckan tror jag o hoppas jag iaf att vi inte kommer behöva några av alla dessa böcker. Då har jag några dagar på mig att hinna fixa alla =)

Det är grupp semenarium redan på tisdag. Så antar att det börjar rätt hårt på en gång.. LÄskigt:S
Jag är nervös!:D Men taggad!

Jag lovar att skriva hur dagen va i morrn :D
Pussssssss*


Ehm.. jaa..Men jag bjuder på den här ;)
Bara för att ja är glad, nervös och taggad för i morrn :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0