Jag blir som liten på nytt när humöret vänder

Jag vaknade för ett litet tag sen dock på helt fel sida!
Hade tänkt gå ner till affären, mest bara för att ta en kall promenad o sen handla något gott. dock vråkade jag slumra till o när jag vaknade insåg ja att affären stängde om 10 min.

Jag blev som 12 år på nytt o allting va Hannes fel självklart!:P  Hahah.
Hannes har dock en tidens att alltid reta mig då när jag mest av allt vill att han ska tycka synd om mig just för den stunden :P
Allt va bara fel, utbildningen kändes fel eller egentligen i princip allt. Jag ville bara lägga mig på marken o gråta typ haha. Men lugn, så långt gick ja inte ;) haha. Någon som känner igen känslan?? :P
Nu är jag iaf på toppen humör igen efter att han snott några skedar nudlar av älskling o ätit en bit 85 % chocklad o kaffe!=)

Föresten pratade jag med hon som ville sälja böcker till mig, så i morrn ska jag köpa 2-3 böcker av henne :) Alla böcker för halva priset =) Riktigt bra!!:P
Ska kolla upp vilka böcker som behövs för del kurs 2 o 3 me, eftersom hon verkar ha en del att sälja. I bland ska man ha tur :):):)

Nu ska jag ta reda på min "fina" klädhög som jag tryckt in under en pall, mest bara för att den inte ska irritera Hannes:P Dock irriterar den mig rätt mkt nu då jag inte hittar något ur den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0