Jag är trött på att vara trött

Haha vet ni? Jag grät för en stund sen framför min pojkvän pgr av tröttheten.
Jag brukar inte gråta sådär, jag är inte den typen, men jag va så himla ledsen att ja jämt ska känna mig så trött när jag har massa att göra som t ex plugget.
Jag behöver ha koncentration till 1000 % och jag vill så gärna fixa skolan nu! Därför känner jag mig så stressad eftersom jag är så trött och inte orkar fokusera på skolan så som jag vill...

Det kändes dock.. så fel på något sätt att gråta över trötthet...
Men förhoppningsvis får jag reda på mina blodresultat om några dagar. Då får jag reda på varför mitt blodvärde sjunkit så mkt på några månader. Jag vill bli pigg igen.

Nu har jag piggnat till lite iaf, men har en heldel att läsa.
Som tur är har vi föreläsning i morrn om detta, så lite översiktsläsning bör räcka för att ja ska förstå det väsentliga :)

Idag är kanske ingen bra dag.. o ja mår illa av för mkt kaffe ! Man kanske borde testa koffeintabletter?

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ det borde du INTE testa för sjutton gubbar eller kärringar, vänta på svaret vad det är och förhoppningsvis fattas det en järntablett, fira att det var så lättfix med en kopp KAFFE inte i tablettform knäppis :)

2010-01-27 @ 21:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0