Första dagen i skolan:D

Idag va dagen då Emma började skolan!;P
Haha nej, men det kändes faktiskt precis som första dagen i gymnasiet i morse. Jag gick upp tidigare för att hinna fixa mig i godtid, nervositen fanns i magen o man va förväntansfull, glad men nervös på samma gång liksom
^^ haha.

Bussen va självklart 20 min försenad... tänkte i huvudet hur jag skulle skälla ut busschafören sen när bussen väl kom. Sjävklart gjorde jag inte det, Men i tankarna va jag nära.

Till saken :D
Väl i skolan så gick rätt bra tror ja, eller.. vad skulle kunna ha gått dåligt? vi hade ju bara instruktion om själva programet, blev indelade i grupper så man vet när man ska ha sina semenarium.

Gick till en bokaffär på skolan efter första "föreläsningen"

Tänkte köpa mig resterande böcker som fattades, en hade jag ju turen att jag kunde låna.
Som tur va så kom en som stod bakom mig i kön som sa att jag kunde köpa hennes böcker för halva priset :D
Toppen!:D Istället för att köpa en bok för 280 så får jag den för 140, där sparar man en del =)
Så täkte ringa henne snart:)

Hemtenta väntar redan den 12 feb.. det skrämmer mig smått.
I morrn är jag ledig, vilket känns rätt bra, O om jag är taggad fortfarande? Absolut!:D




Nu ska jag störa min fina pojkvän i hans spelande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna så hårt det går!. Fast jag tror du klarar det utan några hållna tummar, men jag vill hålla tummarna :)

2010-01-18 @ 19:02:27
Postat av: Lina

Härligt! Hoppas du kommer trivas :) Men det gör du säkert :D

2010-01-18 @ 20:47:07
URL: http://lejjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0