Blodprov

Just nu har jag tryckt i mig ca 1 miljon köttbullar! och jag har känslan av att jag "aldrig" mer vill äta det just nu..:S
Uhhh. men det va gott så länge de va det^^

Nu är jag mätt, nyduschad me en kaffe brevid mig. dags o börja läsa fast jag mkt hellre vill sova..
Men jag har inte tid o va trött, för mkt att göra o tänka på nu.

Lämnade en massa blodprover idag iaf! kan inte säga att ja fick reda på nått idag, hon kunde inte direkt säga vad hon trodde mitt dåliga blodvärde berodde på.. Får vänta några dagar tills proven är klara.

Jag ringde till dem som håller i lägenheterna i riksten idag=)
På måndag får jag kolla på lägenheten, även om jag säkert vet att den duger bra för mig så känns det bra att ha kollat på den innan jag skriver på kontrakt=)
Jag längtar efter att packa ihop min nuvarandra lägenhet o börja på nytt! funderar på o börja smått med packningen redan i helgen då veckodagarna kommer vara svåra att ha tid o packa.

På lördag ska jag föresten träffa mitt svin till x... jag ska få min dator o han sin väska.
Jag kan inte direkt säga att jag ser framemot det. Men efter det kommer jag inte behöva träffa honom något mer, vilket känns skönt, underbart, jäkligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0