Träna..

Jag blir trött på att bara höra ordet:P men jag är riktigt sugen nu o börja igen!
Funderar på o ta mig till gymmet i veckan eller helgen =) Måste bli fitt till sommaren nu ju!
Jag ska även anstränga mig till att verkligen bli nyttig nu! Sallad till lunch , slut på mackor i skolan =)
Vill verkligen va nöjd o känna mig fin i sommar när jag går runt på stranden med bikini :P

Hade redovisning idag=) Det gick bara bra.
Ska sätta igång här med nästa uppgift. Har 2 dagar på mig o läas en miljon sidor samt så ska min grupp läsa extra om Fn:s barnkonvention, ta reda på värdegrunderna i kaptilet och hur människo-kunskapssynen ser ut? o nått mer.. En givande dag.. (hoppas ni förstår ironi? :P )
Jag är trött.. riktigt trött!:S


Kommentarer
Postat av: jessica

emma de kanske inte är så bra att träna när du inte vet vad som är fel med dig och dina värden??:/

2010-02-05 @ 19:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0