Svar

Vårdcentralen ringde för en liten stund sen..
Mina blodvärden hade sjunkit mer från 104-102..
Hon visste inte heller riktigt vad som va orsaken till detta, ska gå dit i veckan o ta ett till prov för att se att det inte beror på någon blödning någonstans.. och äta järntabletter i 3 veckor för att sedan ta nya prover och se om det blivit bättre.

Lite fundersam blir man ju. För veckan innnan jag gick till vårdcentralen hade jag i princip ätit lunch varje dag, vilket är olikt mig! Såå jag blev små förvånad att det trots det sjunkit.

Föresten!
Kollade på min lägenhet idag, va dock lite små stressad så tog bara två ganska kassa bilder. Visar sen.
Men den va fin =) Mysigare än min nuvarande lägenhet! Jag satt nu och funderade på hur jag skulle möblera^^
Jag tror inte jag ska behålla min bokhylla, den kan jag ju alltid spara tills efter att ja pluggat klart=)  utan jag tänkte sätta upp hylla på väggen så det tar mindre plats!:D O nytt matbord behövs och skrivbord. Men enligt Hannes mamma så ska jag få Hannes gamla =) Det är dyrt o flytta...:S Måste betala halva hyran också innan den 12:e. Där rök pengarna typ..

Nu ska jag plugga lite =) Ska iväg till skolan om 2 h...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske ska prova att äta 3 riktiga mål om dagen varje dag?

2010-02-01 @ 17:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0