Såå va helgen slut :(

Snacka om lugn helg!=) men den har faktiskt varit riktigt mysig.
Har iof väl mått sådär i helgen..

Idag tog jag mig iaf iväg till skolan och pluggade:)
haha efteråt påväg hem till Hannes igen gick jag och tänkte på allt jag hade läst och började i huvudet disskutera med mig själv om det.
Typ som hur man kunde få bort ett monokulturellt samhälle till ett interkulturellt samhälle typ.
Haha Vissa saker fastnar.. Men disskutionen i huvudet va vad jag minns rätt intressant. Synd att ja inte minns vad jag kom fram till^^ eller.. om jag ens kom fram till något.

Efter middagen idag, fick jag ett litet yrselanfall.. eller anfall är kanske fel ord? men blev riktigt yr och på 2 sekunder låg jag i sängen och försökte sova bort det.

Som tur va så släppte det efter sådär 30-40 min. Bejbii låg och höll om mig undertiden<3
Men jag börjar bli trött på o bli sådär yr...
Trötthet kan jag ta men när jag blir yr vill jag bara lägga mig i sängen o blunda, jobbigt när man får det i skolan, på semenarium .. Det blir ju att jag istället för att verkligen lyssna på vad som sägs där så blir det att jag istället måste anstränga mig för att hålla ögonen öppna och hålla kroppen sittandes.

Det känns lite som att det blivit värre den senaste tiden:S Men jag kan mkt väl inbilla mig att jag har det?
Aja.. forstätter äta järntabletter o hoppas på att de börjar hjälpa .

Tog iaf en promead med en tjej som bor några dörrar ifrån Hannes :)
Va riktigt skönt!=)

Ska snart ta mig till sängen, måste va utvilad.. Lång vecka väntar:/ samt flytten.. Vilket stressar mig :S



Måste hålla humöret uppe dessa veckor iaf! mkt att fixa..
Tanken att ha hemtentan samma vecka som jag får nycklarna till lägenheten stressar mig..
någon som har bil o vill åka till ikea?:P

uuh vilken deppig blogg det har blivit, men förutom välmåendet så är jag ju lycklig! Men de är i bloggen jag klagar på yrsel o tröttheten. Jag försöker unvika det annars.

Nu väntar mys med bejbii!
pusss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lång, smal. Lågt blodtryck??. Ah nu ska inte jag komma med "tips" men kanske?, dricker man också lite triggar det ju också ett lite lågt blodtryck utan att det behöver betyda risk. Å de muumsiga viktiga kaffet boostar också om man inte sköter vatten drickat samtidigt. Ehhh jaha ja verka som jag skulle komma med tips i alla fall hahah. Nä ett sista tips här nu: Take care :))

2010-02-08 @ 23:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0