Nyinflyttad!

Förlåt, för dålig uppdatering. Hoppas ja kan bli bättre:P

Nu har jag flyttat in i min studentlägenhet och vet ni?

Jag har nog inte känt mig såhär hemma på väldigt väldigt väldigt länge=)
Eller... där ljög ja!
Hos Hannes känner jag mig också hemma, men mycket beror också på att min trygghet den person som jag älskar så otroligt mycket bodde med mig då vi bodde tillsammans i ca 2 månader, då blir det ju självklart att man känner sig trygg och hemma då=)<3

Men undertiden ja bott med kicki o själv i lägenheten i tumba så har jag aldrig känt mig så här hemma någonsin!

Ni anar inte hur lättad ja är! och hur fint det känns=)

o vet ni, det där med familj.. ja skippar det. Det bara sårar..
Och nu tänker jag även satsar på att lägga min energie på dem människor som är blir glada när ja är glad, o när jag gör det ja känner att ja mår bra av.
Istället för på dem människor som hela tiden ska få en att verka sämre än person själv..
¨
Om jag är lycklig, bli glad för min skull då..

Bilderna på lägenheten kan jag nog lägga ut i morrn :)
puss*

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-22 @ 22:08:35
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker dina funderingar verkar kloka mycket kloka. Inga råd ellet tips men så som du skriver, den vägen skulle jag gå.

2010-02-23 @ 07:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0