Lägenhets nyckel fixad:D

Idag gick jag och frågade om jag kunde få nyckeln till lägenheten tidigare:P Eftersom jag ska till ikea i morrn så känns det små jobbigt att behöva dra med allt jag köpt till tumba för att senare efter ca en vecka dra dit det till Riksten i stället..=) Så fick nyckeln och tagit lite foton :D
Lovar o visa sen ikväll;P

I morrn blir det iaf Ikea med Jesscia!:D:D:D
Hon är duktig på inredning så det känns bra o ha med henne :P
Funderar på o köpa en ny bokhylla.. eftersom lägenheten är så liten så känns det dumt o ha en så stor bokhylla som jag ändå inte kunde fylla.. Någon som är intresserad av att köpa?;P



Den här funderar jag på o köpa i morrn, måste bara höra med min personliga inredare:P haha.
Den är liten 40 cm bred och snygg!!

Vad kostar det om man vill ha hemkörning?:S

Nu ska jag försöka roa mig med mina böcker och förbereda mig inför hemtentan!
Puss*


Idag är det en bra dag!:D

Kommentarer
Postat av: jane

Kul med ikea!

Du är OTROLIGT duktigt på att lova att du ska visa det du lovar hahaha:D



Hoppas ni hittade fina saker:)

2010-02-11 @ 22:09:02
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: Anonym

blev inget bättre bloggande när du gjorde en ny blogg..

2010-02-21 @ 15:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0