Idag.. är det ingen bra lördag:(

Nää.. jag är trött, o yr så idag blir det sängen hela dagen.

Det började nog i morse, va sjukt trött så åkte med bussen till affären o handla lite sen tänkte jag att jag skulle gå tillbaka, bara för att få en sån där uppfriskande promenad o röra på mig så att jag skulle få mer energie=) Skulle ju plugga massa idag.

Dock kände jag mig typ svimfärdig på vägen, så när jag kom tillbaka till Hannes så va jag helt död.
Han va söt o bäddade ner i mig sängen direkt=) <3
Tog en järn o vitamintablett o somnade direkt! Direkt!.. det är liksom inte likt mig. Har jag väl gått upp på morgonen så kan jag inte somna om eller ännu mindre va uppe, sminka mig o promenera för att sen bara sova.

Sov iaf ca 1 timme, sen vaknade jag upp små yr o trött.

Druckit massa kaffe nu, tagit en duch nyss, men känner mig fortfarande bara trött..
kanske dags o sova..

Hoppas ni får en bra lördag!:)
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0