de är så ibland..

ja bröt i princip ihop för ett tag sen.. om de där med familj.
O ja tror ja gråter medans ja skriver det här just nu..
ja ve tinte vad edt är med mig ikväll, antingen är ja bara trött eller bara väldigt ledsen över vissa saker.

Ja tänker positivt! de gör ja, ändå gör det lite ont på något vis. eller lite.. de gör ont! men genom att inte tänka på det så gör det inte ont på samma sätt.

Ja tror inte ja riktigt kan beskriva exakt de ja är ledsen för,eller iaf inte på ett sådant sätt som gör att andra förstår precis. Jag saknar mamma iaf.. i really do!

I morrn när ja vaknar blir ja positvia och glada Emma igen!:) de lovar ja!
Och lördagen kommer bli great!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

En "blogg" kram och en inerlig önskan om att du mår bättre i dag. Kommer aldrig att riktigt förstå och det beror ju på att jag aldrig varit där tack och lov, jag kan ana och usch önskar ingen det. Det gör ont att läsa dina rader så jag hoppas det onda stals från dig :)

Kan bara lita på att du kommer på ett fiffigt sätt att börja må bättre. Gör det är du snäll.

2010-02-25 @ 19:45:49
Postat av: Anonym

Hallå?

Hur är det med Emma? Du får inte gå in i bloggtorka efter ett så ledsamt inlägg!

2010-03-01 @ 20:50:14
Postat av: Anonym

uppdatera emma!

2010-03-11 @ 10:47:32
Postat av: Anonym

Snälla?

2010-04-10 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0