Lööördag

Ganska lite har hänt dem dagarna jag inte skrivit.. Mitt liv berstår just nu av jobb Endast! känns det som iaf.. jobbat nu varje dag sen lördags samt 3 dubbelpass i veckan som var och jag fortsätter jobba varje dag fram till tisdag. Socialt liv? sånt har ja inte tid med just nu..=(

Jag ska sluta prata på om jobb. Det är rätt tråkigt!

Det är löööördag idag och hade jag inte jobbat i morrn så hade jag velat gå ut, men nix! jag tänkte ha myskväll istället=) Ska hem o duscha efter jobbet o baka scones o köpa nått onyttigt. Det är planen. Just nu lever jag endast på lätt fil med jordgubbs smak o fiber havregryn, o då menar jag frukost,lunch och middag. Idag tänkte jag iaf äta riktig mat. Tror min kropp kan behöva det hahha. Nu back to work! Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0