Visste ni..

* Jag är mörkrädd, sover ja själv är det nattlampa på som gäller!

* Jag ääälskar ost! har jag ost hemma är det 100 skivor i munnen o 300 på bara mackan. Ni kan tänka er att det blir rätt dyrt, därför har jag slutat köpa hem ost:P

* Jag tror på spöken. Har ni aldrig fått för er att ni sätt en vit skugga i ett rum? det skrämer skiten ur en!

* Jag är sparsam! o har svårt att unna mig saker faktiskt, antar att det både är en för o en nackdel.

* Jag är ingen direkt djur människa, ändå vill ja ha katt. Bra kombination?

* Jag är konflikt rädd, det säger många och även ja själv.

* Jag är kär, galet förälskad i en underbar kille, min pojkvän, min Hannes :D <3 fast det visste ni ju redan :P

* Visste ni.. att nu ska jag ut o gå en kortis och inviga mina nya uggs:D

pusss;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0