Tankeställare..

Hur vet man när killen är rätt?
Jag har funderat på det idag när jag var påväg hem från jobbet och min fina vän Isaaa precis hade träffat mr x.
Ingen aning om vem han är:P och jag dör verkligen av nyfikenhet, men det är smått kul att hon håller honom lite hemlig me^^

Min fråga till Isaa blev iaf atumatiskt, " saknar du honom redan?, kännde du dig trygg med honom? och hade ni lätt för att prata? "

Jag tror att känner man allt det där, ni vet efter att man träffats så vill man egentligen bara tillbaka till hans närhet, det för ju automatiskt med sig att man känner sig trygg med honom så är det stor möjlighet att han är helt rätt och då kan man även senare lättare acceptera varandras olikheter som man kommer se efter en tid.

När jag träffade Hannes och kom hem till honom för första gången så var det som att vi hade träffats massa gånger förut vilket vi inte hade då. Vi kände inte varann direkt, utan att komma hem till honom var mer en spontan grej , båda var hemma en fredag, hade skit tråkigt. Han frågade mig väldigt sent på kvällen om jag inte ville komma dit och spela kort eller se film eller nått :) Va jäkla osäker ibörjan om jag vågade:P, men när jag väl kom in hem till honom så va det som att jag hade varit där en miljon gånger, och att prata med honom va långt ifrån svårt. Vi skulle se film , det slutade med att vi pratade genom hela filmen. Det kändes som att vi hade känt varandra hur länge som helst! vi klickade helt enkelt:D
När vi båda blev singlar så kändes det bara rätt! det kanske inte har nått med hur killen är eller hur man själv är... man kanske bara kan känna det? den där känslan.

Även om jag och min pojkvän är olika på flera saker så funderar jag aldrig om det skulle finnas någon annan där ute. Man får helt enkelt acceptera varandras olikheter för känns det rätt med den man är med så är det värt det!
Det är så jag känner =) and i'm happy for that:D <3


En tankeställare jag fick =) Som gjorde att jag känner mig väääldigt lycklig just nu :D
Längtar till helgen*


Föresten, butiken vita rummet låg i karlskoga, FAN..

Nu ska jag krypa ner i sängen, om mindre än 7 timmar så ska jag jobba på akvarellen, kommer vara galet trött.
Ska se lite sex & city, rätt lätt att somna till eftersom jag redan sätt avsnitten:P
Sovgott=) puss*

Kommentarer
Postat av: issaa

Haha du är bara för söt :) Men du har helt rätt. Och du anar inte hur gärna jag vill berätta vem han är, men det får vänta;D <3

2009-12-01 @ 13:17:39
URL: http://issahogman.blogg.se/
Postat av: issaa

Haha du är bara för söt :) Men du har helt rätt. Och du anar inte hur gärna jag vill berätta vem han är, men det får vänta;D <3

2009-12-01 @ 13:17:44
URL: http://issahogman.blogg.se/
Postat av: issaa

Haha du är bara för söt :) Men du har helt rätt. Och du anar inte hur gärna jag vill berätta vem han är, men det får vänta;D <3

2009-12-01 @ 13:49:59
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0