Shopping

Jag var för trött för att gymma, och första timmen på stan kände jag mig död:P självförtroendet var i botten och inget passade. Ni vet hur det kan va, vid sånt tillfälle är inget bra. Men hittade iaf ett längre svart linne, strumbyxor svarta, och en vit mysig kofta:D
Men efter en timme fick jag ett sms av min kusin, så mötte upp henne. Vi kollade på löshår:D
ÅÅÅh jag vill köpa löshår! Men 800 kr... mjo mkt pengar kanske det inte är, men jag har inte fullkoll än hur mkt lön jag får, så det känns lite sådär att bara slösa allt nu.

Men vi får se:P ska fundera på det iaf, hatar mitt hår verkligen! och inget tålamod o vänta tills det har växt heller.
Vi åt lunch på sandys sen :P goo sallad och jag är fortfarande proppmätt! behövde ingen middag^^
Sitter och dricker kaffe i glas och äter mandariner:P

I morrn blir det jobb =) sen efter det blir det gym och vänta tills Isa dyker upp :D
Vi ska ha mysig kväll!:D dock börjar jag jobba 07 på lördag, men som tur är har jag extra nyckel så slipper försöka slita upp isa iaf:D Eller... så blir det hon som får slita upp mig efter att ja snoozat typ 1 miljon gånger :D haha.


Min kamera är på laddning nu, tänkte visa upp min fina kofta, men det blir i morrn =)
Ska krypa ner i sängen och se film och sen sova. puss*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kaffe i glas skriver du.

Så nu tänker jag: AAAHH ett glas kan jag ta och ändå somna, mm eller hur!. Men jag tänker chansa :)

2009-11-26 @ 22:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0