Jaaaaaa, ibland är det nice o bo 20 m från en videobutik!

Men hallå:D långt inlägg som alltid, förvarnar ;) :P


Min dag:
Jobbat dubbelpass idag, på akvarellen 7-12, och boendet från 14-20,30.
Mer har jag inte hunnit , förutom en snabb shopping på Jc i huddinge innan kvällsjobbet :P
Köpte en söt randig ganska tajt tröja=)
Och nu kom jag hem från jobbet för ca 1 timme sen.

Hade ett stoooort sug efter chocklad nyss. Ni anar inte :O
Jag bestämde mig idag att bli nyttig på allvar, men när suget kom kunde ja inte motstå:D
Tur att man bor ca 20 m från en vidiobutik, öppet till 23 alla dagar:D
Fast det var nog första gången jag handlade där faktiskt^^
Nu sitter jag iaf här med kaffe och chocklad:D jag är nöjd!

Hade en jätte mysig fredag igår iaf efter jobbet. Isa sov hos mig:D Det va massa mysigt!, film och idol, en lugn kväll in my place.
när jag gick upp 05,30 i morse låg hon och sov:P Svårt o gå upp när man ser en annan ligga kvar i en varm o härlig säng. Missade min buss i morse också.. eller egntligen tog ja fel på tiden :P men snäll som ja är gick ja inte upp och väntade i ca 30 min på nästa buss med risk för att inte vilja väcka Issa:P Satt snällt istället och väntade i trapphuset haha. Rätt kallt en tidig morgon innan 07! Men vad gör man inte för sina vänner =) hehe

 <3

Nu ska jag gosa ner min under täcket och leta efter någon bra film att fördriva min kväll me. Ha en bra kväll!puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0