Hos älskling!

Nu sitter jag här själv hemma hos älskling. Ska snart göra mig iordning och sen ta mig till gymmet.
Fick ännu ett kvällspass på boendet precis efter att jag slutat kvällen i går =)
Så idag jobbar man från 16-21,30. Men eftersom vi oftast blir klara med brukarna ca innan 20 så blir det mycket dö tid. Får typ se på tv eller nått. Ska fråga min gruppchef om jag kan få inloggninsuppgifter till datorn så man fördriva lite tid med den också =)

Hade jätte mysigt igår kväll väl hemma hos älskling :D
Somnade i en mysig famn, underbart! nu dröjer det nog till helgen dock innan vi ses igen. Hoppas det går fort =)
Han åkte vid 09 i morse och skulle till skolan. Jag sover verkligen som en stock när jag är här !
Han hade tänt lampor, suttit vid datorn osv och jag har inte märkt det. Inte heller när han gick. Han kan säkert mkt väl ha försökt väckt mig också när han gick, skulle inte förvåna mig:P men spover jag så sover jag :D hehe.

Nu ska jag fixa mig lite, fick ett litet jobb pass nyss av hemtjänsten 7-12 i morgon. Bättre än inget =)
ha en toppen dag! pusss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0